Ahad, 27 April 2014

Baju Kurta Moden

Assalamualaikum....

Hahhh ni saya nak bagi tau ni yang stok KURTA untuk hari raya dah masuk...... Ada ke yang tak tahu KURTA ni apa ??
Okay mana yang tahu tu bagus la... yang tak tahu tu nanti saya bagi tau ye....

KURTA ni merupakan pakaian traditional orang lelaki punjabi... korang kalau biasa tengok movie hindustan mesti nampak kan.. Baju dia labuh sampai ke lutut... Tapi , KURTA yang saya jual ni sudah di modenkan dan di ubah sedikit mengikut budaya orang Malaysia... Boleh di pakai dengan seluar slack atau kain pelikat... Bapak saya memang penggemar KURTA tau... macam macam warna KURTA bapak saya ada... Lagi pun , KURTA saya ni bukan ambil dari KILANG...Saya hanya order material kain dari pembekal dan saya upah tukang jahit yang mempunyai pengalaman menjahit lebih dari 10 tahun.. So KUALITI jahitan DI JAMIN CANTIK & KEMAS !!

Untuk orang yang inginkan kelainan sikit... takkan hari-hari nak pakai baju melayu je.. cuba try pakai KURTA pulak... insyaallah hensem.. Okay la tak mau cerita banyak...
Ni detail baju KURTA

■ MATERIAL : Korean Baby Skin
■ SAIZ : S, M, L & XL ( SAIZ STANDARD MCM BAJU MELAYU )
■ HARGA : RM65
■ FREE POSTAGE !!
■ PM / WHATSAPP : 0183529460 ( KARINA )

Fb Page : http://www.facebook.com/BusanaKysran
Instagram : http://www.instagram.com/karinayusof


Tiada ulasan:

Catat Ulasan